En helg i Lillsved i Friskisanda

Fyra dagar har nu spenderats i Lillsved på Värmdö. En plats som är fantastiskt vacker, en plats där alla mobiloperatörer har dålig täckning (utom det jag använder!), en plats som påminner på tok för mycket om ondskan-filmen, en plats där vattnet smakade järn, en plats där det serverades fika mest hela tiden.
Jag ska denna hösten utbilda mig till Friskis&Svettis jympaledare. Och nu har jag varit på Steg 1, alltså första delen av utbildningen. Vi har lärt oss massor om Friskis, träning, kroppen, muskler, mat och musik. Och så har vi tränat massor. Jympa, löpning, dans, intervall-löpning, yoga, cirkelfys och lite mer jympa.
Det är intressant när 35 ledarpersoner plockas samman och ska umgås i 4 dagar. Alla vill på sätt och vis stå i centrum, alla tar plats. Spännande och intressant och se hur en sån grupp formas och funkar.
/Sångerskan

Kommentarer
Postat av: FrökenKajson

Åhhh vad roligt, synd att du inte var inne i stan så vi kunde träffats!!! Jag funderar på om jag ska åka upp och hälsa på dig och fika i höst? Vad sägs om det? KRAM

2011-09-22 @ 17:26:31
URL: http://frokenkajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0