Vem slangar bensin från min bil ?

Hur kul är det att upptäcka kvart över sex på morgonen att bilen har blivit slangad på bensin (vem fan slangar bensin nu för tiden??), när jag sen inser att det finns lite kvar, ungefär så mycket så jag kan köra till macken, då är batteriet urladdat så bilen vill inte starta för det.
Jag är inne på sluttampen av mitt examensarbete, och detta tar just nu all min vakna tid. Det är ganska ironiskt att jag skriver om hur coaching kan reducera stress, och jag har aldrig någonsin känt mig mer stressad än vad jag gör nu. Jag som har stålmage (alltså kan äta vad som helst när som helst, drick litervis med kaffe utan att få ont) har fått ont i magen.
Mitt i allt examensarbetande är det ett företag och band som ska drivas som det händer 100 saker med just nu, vilket är sjuukt kul. Men kan någon ge mig 12 arbetstimmer till, varje dag?
Nu ska jag bädda mer mig i soffan i en nystädad lägenhet tillsammans med senaste numret av Amelia, och bara njuta av en timmes ledig tid.
/Sångerskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0