Träningsvärken från helvetet

Hela kroppen vibrerar och jag har ont precis överallt. Detta är sjukt. Jag och Ida bestämde oss för att testa ett nytt pass på friskis, IntervallFlex.
Under första hälften av passet utmanar du din kondition och styrka i ett tufft intervallupplägg. Under andra hälften tränar du din rörlighet.
Intervalldelen har högintensiv karaktär och växlar hela tiden mellan övningar för styrka och kondition. I flexdelen tränar du din funktionella rörlighet i ett dynamiskt och fokuserat flow. De muskler du tröttat ut i intervallavsnittet sträcks ut och blir rörliga, smidiga och avslappnade.
IntervallFlex är ett träningspass du lämnar med ett nöjt leende, om du gillar att ta i och är rustad för intensiv träning.

Jag vågar inte ens tänka på träningsvärken jag kommer ha i morgon. Träningsvärken från helvetet, hello!


/Sångerskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0