Planering

Ni som känner mig vet att planering inte alltid har varit min starka sida. Nu när jag börjar bli vuxen (!) så har jag insett att jag måste vara bra på att planera. Allting handlar om planering känner jag och vissa dagar lovar jag mig själv att inte planera något på hela dagen - ingen inplanerat, inga måsten. De dagarna älskar jag!
Men samtidigt som jag älskar de dagarna som bara bli spontana så älskar jag också min strukturerade och planerade vardag. Mitt arbete kräver ganska mycket planering, det man vill och måste bli bra på, blir man bra på!
Idag har jag börjat styra upp vår Skånepåsk. Det är ju viktigt att inte släcktkalas krockar med konstrunda eller middag med vänner!
/Sångerskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0