Aktualitet , aktivitet , musikalitet och popularitet

Detta är ledorden när juryn för Guldklaven väljer ut de nominerade.
Jag är så jäkelens glad! Jag är nominerad till en Guldklave för Årets Sångerskan 2011 med motiveringen:

Driftig kapellmästare, stolt busschaufför och begåvad sångerska - unga Lotten är Pure Divine.
Alltså jag är så stolt så någon nästan borde säga till mig att tagga ner. Bara att få vara en av de nominerade är så stort för mig! Jag har drömt och jobbat för detta i flera år. Tack juryn!
Nu hoppas jag så klart att många vill rösta på mig! Det gör ni genom att ringa 099-321 10.
Tack!
/Sångerskan

Kommentarer
Postat av: Eva-Britt *morsan*

Ja min röst ska du få, du har den bästa tycker jag//kram och lycka till.

2011-06-08 @ 15:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0