Förra helgen

Förra helgen åkte vi till Kristianstad för att spela på ett bröllop, vilken ära att få vara med på en sådan fest.
Och oj så fint det va. Precis så kan jag tänka mig att ha det när jag gifter mig!


Ett bra sätt att fördriva tid i bussen är att kolla på Sex and the City!
På söndagen va vi i Kalmar och spelar på Spinnrockarna. Som vanligt va Kalmarpubliken toppen!
Och jag valde att ha min favoritsjal på mig!
Måndagen va vi lediga och spenderade dagen i en mysig stuga vid Skrea Strand, tillhörande Calles släckt. Det va en helt fantastisk natur och utsikt! Vi badade i havet, promenerade, läste, spelade spel, drack vin och skrattade galet mycket!
Johan är vinnaren!
I tisdags spelade vi i Västerhagen, Haverdal. Oj vilken fin sommarpark! Tyvärr glömde jag ta någon bild när det va ljust, men en bild tagen precis innan vi åkte hem bjuder jag på!
Tack för dessa spelningarna! Nu har vi lite semester från scenen. Och är tillbaka 3 september på en räkfrossa utanför Lidköping.
/Sångerskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0