Full fart

Nu borde jag packa väskan. Men kom på att jag inte hade så mycket rena kläder, så maskinen går för fullt och annat hänger på tork. Framförhållning är AochO för att citera farmor. Men jag har redan valt ut outfits till 3 spelkvällar och 3 dagspelningar. Och kläderna till tisdagens presskonferans är hämtade och klara. Tack Bludiblu för all hjälp med matchning och storlekar!

I dag har jag suttit 3 timmar på Salong Unikt och blivit så väl omhändertagen av Angelica och Sofia. De har färgat mitt hår i två olika nyanser, och lagt i slingor, klippt upp, klippt bort och klippt lugg! Jag ska dit imorgon igen för att få en toning i för bästa resultat. Så gulliga och hjälpsamma!
Imorgon ska jag bjuda på en bildserie med före-förvandling-efter bilder.

Nu ska jag fortsätta att öva in nya låtar och packa väskan.

Imorgon ringer klockan 7.00 vilket är galet tidigt för att vara min klocka.
Innan vi åker vid 13 ska jag:
Träna, få fixat håret, köpa en ring, köpa en tröja, lämna en bok på biblioteket, packa det sista, städa bussen lite, skriva ut lite saker och fixa lite hemma.


/Sångerskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0