Skånehelg

Vi har bestämt att vi ska ta semester helgen som kommer. Och jag ska passa på att åka till Skåne, och jobba. Sitter just nu och bokar in radiointervjuer och tidningsintervjuer. Kul jobb!
Men jag ska hinna med en massa andra saker när jag är nere i Skåne också:

- Fredagsmys med familjen
- Titta på havet
- Mysa med världens bästa Petra
- Skogspromenad med hunden
- Kramas med Jessan
- Spela kort med farmor och farfar
- Fika med min kompis Anna
- Träffa Bea och hennes lilla bebis Flisan

För att nämna lite.
Det ska bli skönt att komma till Skåne. Jag saknar min familj, mina vänner och havet.


/Sångerskan


Kommentarer
Postat av: Bea

Du har gjort min dag vännen! Kom hit till oss ska bli så himla roligt, som jag saknar dej! Kram

2010-09-13 @ 18:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0