Olstorp

17.14 sitter vi i bussen på väg från Örebro mot Olstorp
19.00 är vi framme och har rullat in allt
21.00 har vi packat upp, fixat frontljus som inte ville lysa och trollat bort ovälkomna ljud från basstärkaren och vi har soundchekat färdigt
21.07 fick vi så jäkla god middag! Kyckling och potatisgratäng. Mmmm!
22.00 har vi bytt om och gjort oss vackra och är klara att gå upp på scenen.
00.00 går vi på paus och Björn Rosenström går upp på scenen.
vid denna tiden berättar Calle hur dåligt han mår. Och han rusar rakt in på toa. Här stannar han sen resten av kvällen. Och när vi ska gå upp på scenen igen vid 01.15 så blir det utan Calle. Men det går bra ändå. Mattias fick spela som tusan och det funkade bra. Vilken drag det blev på publiken! Kul!
02.03 har vi avslutat kvällen med Love will keep us alive
03.34 sitter vi i bussen på väg hem till Örebro igen
05.36 väcker Macke mig och jag byter säng från min säng i bussen till min säng i huset.



/Sångerskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0