Världens bästa Unikt

Det finns många salonger i Örebro. Men det finns en som jag tycker är bättre än alla andra. Det är Salong Unikt. För där jobbar de bästa tjejerna Angelica och Sofia. När jag kom dit första gången så såg mitt hår förjävligt ut.




Slitet och hemmafärgat. Usch! Varje frisörs mardröm. Men efter slingor, väntan, två olika färger, väntan, toning, väntan..


 



På Unikt får man kaffe och nötter medans men väntar. Vardgslyx!




Slitna toppar och ingen lugg blev rak pann lugg och fina toppar!






Angelica och Sofia på Salong Unikt.

http://salongunikt.se/

Tack tjejer för att ni gör mig fin i håret!




/Sångerskan




Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har funderat på att gå dit. Det ser så snyggt ut inne på den salongen! Och så snygg du blev i håret!

2010-10-08 @ 10:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0