Lite mer tid tack !

Jag skulle behöva lite fler timmar på dygnet. Det är så mycket jag vill göra, och jag vill göra allt så bra som möjligt. Det är svårt att hinna med det!
Ikväll blev det kvalitet tid med Helena över en fika istället för träning. Nu har jag skrivit och förberett mig för min presentation på morgondagens seminarium. Bara liiite Divinejobb nu sen effektiv sömn innan klockan ringer 6.00 imorgon. Jag bjuder på morgondagens schema:

6.00 morgonpromenad
7.00 dusch, luggplattning, klädval
7.30 frukost och jobb
8.12 bilfärd mot skolan
9.00 grupparbete och förberedelser inför eftermiddagens seminarium
11.20 lunch
12.00 exeminerande seminarium
15.00 bilfärd hem
16.00 träning på friskis
17.00 snabb dusch, tillfixning och mat
17.30 träffa bandet och ställa iordning för rep
18.00 tidningsintervju och fotografering för Närkes Allehanda. Rep av dansbandskampslåt
22.00 Divinejobb
23.00 sova


/Sångerskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0