Dansbandskampen vecka 3 : Tisdag

Nu är det snart rep igen! För att öka motivationen för sena kvällsrep har jag bakat en banankaka och kokt lite kaffe, jag är säker på att detta tas emot med glädje!
I dag har det varit underbart höstväder i Örebro. Klarblå himmel, vindstilla, strålande solsken och bara någon plusgrad. Bästa tänkbara för en höstdag! Jag passade på att ta en lååång promenad och få frisk luft, det borde ju vara toppen mot förkylningen!
Jag måste erkänna att vår version av Kom hem (lördagens låt) känns lite riskabel om jag inte är 100 frisk i halsen. Måste nog göra en alternativ version. Men jag vill inte spara på något för tvtittarna, jag vill ge allt! Jag hoppas så att jag ska vara helt frisk på lördag!
/Sångerskan

Kommentarer
Postat av: Carro

Kolla in migt recept på bananpuffar, du verkar gilla bananbak mojs,,, då är min något för dig!



Vad glad jag blev när ni gick vidare i lördagw! Vi ses på lördag, ska försöka komma fram på lördag! :) om jag hittar dig!!

Ska försöka stå längst fram vid hejjarklacken!!! ;)



Kraaam o krya på dig, söt!

2010-10-26 @ 22:48:49
URL: http://carropiiz.blogg.se/
Postat av: ett dansbandsfan

Ni är definitivt värda alla röster Ni får. Det låter riktigt bra och det svänger.

2010-10-27 @ 11:09:18
Postat av: Lotten

Carro: Jag kollade in receptet, får testade det en dag! Då står du längst fram med Divine-tröja på? :) Kram på dig!

Dansbandsfan: Tusen tack!! Så glad jag blir :)

2010-10-30 @ 08:58:24
URL: http://divinelotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0