Dansbandskampen vecka 3 : Lördag

Lördag igen och jag ligger i sängen på mitt hotellrum. Ska snart gå ner och äta en god frukost tillsammans med mina grabbar. Jag pratade precis med min syster i telefon, hon och 4 kompisar är på väg till Norrköping, de ska stå längst fram och heja på oss ikväll! Jag saknar henne! Det är så kul att det kommer så många och hejar ikväll!
I dag ska vi vara på arenan 10.30 sen följer repetitioner, inspelningar, repetitioner, smink, repetitioner, träffa pressen. Sen smäller det, 20.00 börjar det, vi startar som band 4 och det är 099-20204 nu ska ringa för att rösta på oss!
/Sångerskan

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är supersnygg utan glasögon på scen!! Supersnyggt! Du känns ännu mer som en riktig blickmagnet och frontfigur man absolut minns och läggermärke till. Fortsätt utan glas på scen, det gjorde ett stort lyft för framträdandet! Men dom är jättesnygga till vardags :)

2010-10-30 @ 20:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0