Dansbandskampen vecka 1 : Söndag

Eller är det Dansbandskampan vecka 2 : söndag? Hmm.. Får vår del så har uppladdningen och arbetet inför nästa helg börjat nu. Vi har spenderat några timmar i replokalen och brainstormat hur vi ska göra nästa låt. Inte riktigt färdig, men det börjar likna något!
Vi är så otroligt glada efter gårdagen! Ni anar inte. Att gå in på den scenen, känna kicken från publiken som va där, veta att det sitter folk i hela Sverige och kollar på oss precis då och sen att få gå vidare och faktiskt få göra det där roliga en gång till! Tack!!!
Det är också så kul att när jag läste aftonbladet idag så är vi det band som aftonbladets läsare tyckte va bäst! Det är helt ofattbart det som hände igår. Jag är bara så glad!
Nu har jag bestämt mig för att inte jobba mer idag och ska istället iväg en sväng på sällskapspelkväll. Trevligt!
/Sångerskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0