Dansbandskampen vecka 1 : Fredag

Dagen har gått så sjukt snabbt. Och nu är jag såå trött. I dag har vi övat kameravinklar, tävlat i Allsångskampen, fått nästa veckas låt, som vi hoppas att vi får spela!
Mitt upp i allt detta så har vi gjort ett tillägg till vårt Divine. Numera är vi Pure Divine detta för att inte skapa förvirring och riskera att förväxlas med sånggruppen Divine Opera. Rätt ska va rätt, och vi är ju faktiskt Pure Divine. Så idag har det hunnit göra en tillfällig logga, och det har varit många samtal till bästa Johan, min jurist som hjälper och ger råd i alla lagar och regler.
Nu ska det sovas!
/Sångerskan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du ser på dansbandskampen. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-17 @ 15:04:03
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0