Tomt

Det är en väldigt konstigt tomhet som infinner sig. Det gick så väldigt fort att det va över. Och jag kan verkligen förstå stora artister och stjärnor som när de inte längre får kicken från publik och media, så måste de få kicken från något annat och många då väljer att ta droger.
Nu ska ingen bli orolig, jag är inte sån. Jag är samma Lotten som har båda fötterna på jorden och faktiskt för det mesta ser realistiskt på saker. Vi är väldigt glada att fått vara med, vi är nöjda med det vi gjort. Och vi hoppas att många har upptäckt oss och kommer ut och dansar till oss nu när vi är ute och spelar på olika dansställen runt om i landet! Och vi kommer igen få kicken av vår publik!
För det är ju så att i och med att Dansbandskampen är över så kommer vi ut och spelar! Helgen som kommer ska vi spela i Varberg och Strömstad. Västkusten - underbart!
/Sångerskan

Kommentarer
Postat av: Svemicke

Dansbandskampen tar slut för alla förr eller senare. Det är bara språngbrädan till vad som skall komma sen. Och kom ihåg: Den som vinner blir inte alltid den som når längst. Nu visste ju inte jag ens om att ni fanns innan Dansbandskampen så jag vet ju inte hur ni haft det med spelningar innan men förmodligen lär ni få mer spelningar nu och det är det i längden som räknas.



På 1990-talet var det Svensktoppen som hjälpte dansbanden att slå igenom. Nu är det Dansbandskampen. Det var större chans att komma in på Svensktoppen då än att komma med i Dansbandskampen idag. Ni lyckades! Men nu gäller det att ni håller er kvar för Svensktoppen genererade i många spelningar och sen hade vi ju Bingolotto med. Det har blivit rätt marginaliserat idag mot då.



Jag hoppas på er!

2010-11-11 @ 01:19:38
URL: http://svemickeblog.blogspot.com
Postat av: micke

hej lotten.

jag har en text om min dotter jag undrar om ni vill sätta musik till den?

har prövat andra men ingen har gjort något åt dt.

mvh:micke!

2010-11-11 @ 09:41:21
Postat av: Lotten

Svemicke: Tack för det du skriver! Och tack för att du hoppas på oss :)

micke: Skicka ett mail till [email protected] så kan han hjälpa dig!

2010-11-12 @ 08:50:51
URL: http://divinelotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0