Skåne och julkänsla

I dag ska jag åka till Skåne. Mitt älskade Skåne! Jag ska ladda bilen med julskivor och ha jul hela vägen ner. Egentligen har jag inte tid att åka, det är så mycket jag skulle behöva göra i Örebro så jag borde stanna här. Men samtidigt så har jag inte varit i Skåne sedan mitten av september. Som vanligt när jag åker ner så är det kvalitetstid som gäller, det är mycket som ska hinnas med och många som ska kramas!
Vi i min familj är ganska dåliga på att ses och göra saker tillsammans. Men på söndag har vi planerat en resa till Köpenhamn och Tivoli, jag kommer komma tillbaka med så mycket julkänsla som bara är möjligt! Och tänk snart är det första advent!
/Sångerskan

Kommentarer
Postat av: Svemicke

hihi... Jag åker ner imorgon! Ha en trevlig vistelse i "hemlandet"! :)

2010-11-18 @ 14:27:30
URL: http://svemickedansband.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0