Facebook

Jag tycker att Facebook är väldigt bra på många sätt. Men det är också dåligt i vissa fall. Jag förstår inte varför människor öppet kritiserar. Vist alla har rätt till sin åsikt och till att uttrycka den. Men för fan. Tänk er för! Lika kul som det är att läsa att folk gillar Pure Divine, lika tråkigt är det att läsa kommentarer om folk som inte gillar det vi gör. Alla kan inte gilla allt, och alla kan inte gilla oss. Men varför ens bry sig om att kommentera en status om oss om du inte gillar oss. Strunta bara i att komma på dansen och låt oss som är där ha en jäkligt bra kväll.
Är det så att folk inte förstår att det som skrivs på Facebook kan läsas av de flesta?
Det är kanske inte Facebook som är dåligt i vissa fall, det är kanske användarna.
/Sångerskan

Kommentarer
Postat av: Svemicke

Jag har fått uppfattningen om Facebook som ett ställe där vänner skriver till varandra. Eller att man går in på föreningars/bands/företags sidor för att man gillar dem.



Sedan är det skillnad på allmän nedrackning och konstruktiv kritik. Man skall kunna kritisera men då på ett konstruktivt sätt anser jag. De som skriver illa om er på Facebook måste ha kommit fel.



Jag är enormt imponerad av Dig som sångerska och bandledare och har uttryckt så flertalet gånger. Musikaliskt sett i årets dansbandskamp så tycker jag att Elisa's och Donnez är snäppet bättre, men jag gillar verkligen det ni gör och jag hyser stor respekt för Dig som bandledare och jag hoppas verkligen att ni kommer gå långt. Både i och utanför Dansbandskampen.



Denna blogg skall följas med spänning av undertecknad.

2010-11-05 @ 16:10:43
URL: http://svemickeblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0