Dansbandskampen vecka 4 : Onsdag

Idag har jag varit och handlat kläder som vi ska använda på lördag. Det kommer bli snyggt, stiligt och festligt!
Jag fick ett mail idag av en man (som jag inte känner) som tycker att jag inte borde klä mig som jag gör. Han påpekar att det är av välvilja han skriver mailet till mig. Och jag får väl tacka för hans åsikt och tips. Och andra sidan har jag fått många komplimanger om att jag vågar visa former och att jag inte är trådsmal. Jag är ledsen att göra dig besviken, men på lördag kommer det antagligen bli ett paljettfodral. Jag hoppas ändå att du ska gilla vår version av Efterfest, och fortsätta heja och rösta på oss!
Nu ska jag iväg en sväng till Friskis och köra veckans bästa jympapass innan det blir några timmars kvällsrep!
/Sångerskan

Kommentarer
Postat av: Angel

Hej finaste du!

Tycker du gör helt rätt i att snällt men fint lägga hans åsikter åt sidan!

Du har hitills i kampen ENDAST haft jätte fiina kläder på dig, som passar både utseende och personlighet!

Jag gillart!

KramaroM

2010-11-03 @ 18:49:23
Postat av: Åsa

Söta fina Lotten! Fortsätt som du är! Du är helt underbar och äkta. Puss från Åsa

2010-11-03 @ 19:01:58
Postat av: Sofie kropp

Fortsätt som du är och ser ut och skit i den gubben.. Jag hejar på er på lördag igen =)

2010-11-03 @ 22:12:05
Postat av: FrökenKajson

Skämtar du?! Han har noll koll på vad vi vill se! Jag tycker du är så jäkla snygg på scen!! Ses på lördag!

2010-11-04 @ 08:08:46
URL: http://frokenkajson.blogg.se/
Postat av: Per

Hallå Lotten, skippa det han sade, du är ju finast på scen varje lördag, äntligen finns det en tjej som vågar visa sina former :) kram

2010-11-04 @ 09:14:53
Postat av: Lotten

Tack alla ni! Så glad jag blir för dessa kommentarer! Jag kommer fortsätta vara precis sån här som jag är :) Kramar till er!

2010-11-05 @ 12:35:48
URL: http://divinelotten.blogg.se/
Postat av: Martina

Det är få som kan bära upp formsmickrande kläder som du kan, fortsätta med det!

2010-11-05 @ 12:36:36
URL: http://platina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0