Dansbandskampen vecka 4 : Fredag

Nu kan man säga att det är full hart här! I går åkte vi till Arboga för att rodda upp i Parken där vi spelar ikväll. Vi repade och repade och repade. Klockan blev mycket och vi blev trötta. 03.17 somnade jag. Idag ringde klockan 07.15 och jag viste inte vad jag hette så trött jag va. Jag råkade dessutom snozza två gånger utan att faktiskt vakna. På 10 minuter va jag klar och på väg till morgonens radiointervju. Lite försenad rusade jag in på Sveriges Radio Örebro och hade en trevlig stund med Matias och Malin, tack för kaffet! I ilfart hem för att sova lite till, packa väskan och nu ska vi åka.
Första stoppet bli Norrköping för ljudrep och lite inspelning. Så fort vi är klara så ska vi snabbt åka till Arboga för att spela, och efter det tillbaka till Norrköping.
Jag kan meddela att låten känns jätte bra, och Thomas kommer få sitt pling! Kläderna är snygga och vi är taggade till tusen!
Mot Norrköping!
/Sångerskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0