Våren är nog här på riktigt nu

Som vanligt händer det mycket i mitt liv. Min fina syster Mette har varit på besök i två veckor, och det har varit så kul! Så nu ska jag jobba ikapp det jag inte fick gjort här hon va här. Har börjat sätta mig in i terminens sista kurs Hälsopsykologi och det känns himla intressant.

Som vissa kanske har uppmärksammat så är det tid att skicka in anmälan till Dansbandskampen 2010. Jag har fått en del mail och gästboksinlägg med frågan om vi ska söka. Självklart!! :)

Förra helgen va vi i Vemdalen och spelade på Vemdalsforum, kul att träffa så mycket folk! Bland annat så ville Thomas Deutgen göra en intervju med oss till sitt program P4 Dans, detta kommer antagligen sändas i juni-juli någon gång. Jag meddelar datum så fort jag vet!

Utanför köksfönstret är det nu 23 grader varmt, så jag tar min kaffekopp och min psykologibok och sätter mig i solen resten av dagen!


/Sångerskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0