Beroende

Jag har skaffat mig ett dumt beroende. Detta är ett beroende som går i vågor, och brukar komma till mig så där vartannat år, det håller oftast i några månader. Det är att jag inte kan sluta se på Sex and The City. Jag kan ligga vaken hela natten och kolla avsnitt efter avsnitt.
Min fina vän Jessan som kommer i helgen ska låna ut delar av boxen till mig, för att stilla mitt begär. Hon är övertygad om att det inte är bra för mig, att jag kommer lägga för mycket tid på att kolla på SATC istället för att jobba och plugga. Tyvärr så har hon nog rätt.


/Sångerskan

Kommentarer
Postat av: Mar

Jag har precis börjat plöja igenom första boxen. har aldrig kollat på satc förut. smittas beroenden?

2010-03-18 @ 09:55:53
Postat av: Martina

det var från mig såklart.

2010-03-18 @ 09:56:11
URL: http://platina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0