Trött

Det va första gången som vi spelade på båt, och jag måste erkänna att jag är trött. Trött i rösten. Det är slitet att sjunga i fem timmar effektivtid om dagen, 4 dagar i rad. En vanlig kväll är oftast bara 3, 5 timme. (Det jobbigaste va måndag eftermiddag, 1,5 timme). Men det har varit så kul att åka kryssning. God mat, trevliga människor, fint väder, skön säng, nice bubbelpool! Men som alltid när man har varit borta några dagar så är det gött att komma hem till sin egen säng och till att äta havregrynsgröt på morgonen.
Jag har en plan på att åka till Skåne till helgen, men när jag pratade med min mamma sa hon att det va kallt och regnade där, här i Örebro är det ju sommar. Ska man verkligen lämna sommaren? Men jag saknar min familj och mina vänner så mycket nu. Har inte varit och hälsat på dem sedan i påskas. Men snart, snart sitter jag på min kusins födelsedagskalas och äter tårta med farmor och farfar. Det ska bli underbart! Ska bara skriva en tenta först.


/Sångerskan




Kommentarer
Postat av: Bea

Kom hem till oss vi har sol och varmt vi med, Flisan vill ses och tacka för alla fina kläder =)

Som vanligt är du i våra tankar kram

2010-06-03 @ 14:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0