Sommarlov och saker att göra

NU har jag sommarlov! Och det är underbart!
Jag har precis packat mina väskor för 13 dagar i Skåne, vad jag längtar. Men innan jag ska sätta mig i bilen och åka hela vägen ner till Skåne ska jag städa bussen, äta glass, packa ihop viktiga papper som ska med, baka en kaka, packa ner alla skor som ska med, äta med Ida, sitta i en park och dricka öl med Linn, Ulrika och Christian, köpa en present till "mina änglar", gå på trevligt inflyttningsmingel, träffa en hemlig vän. Efter allt detta är gjort ska jag köra till Skåne.

Jag väntar på ett viktigt telefonsamtal. Kom igen. Ring. NU!


/Sångerskan

Kommentarer
Postat av: Lisen

Ringde telefonen?

2010-06-07 @ 09:32:58
Postat av: Lotten

Telefonen ringde! Och det va bara glada besked :)

2010-06-07 @ 10:15:09
URL: http://divinelotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0