Studiodagar

I tisdags tog jag tåget till Västerås för att sjunga in låten "vi kan alla göra nåt". Arne Bakkens och Åsa Karlströms projekt där dansband-Sverige går ihop i ett nollkostnadsprojekt för att samla in pengar till Läkare utan gränser och deras arbete för att hjälpa de drabbade på Haiti. Singeln ska vara klar i nästa vecka, och kommer då finnas att köpa. På söndagen den 7/2 (min pappas födelsedag!!) ska vi vara med i Bingolotto och framföra låten. Missa inte!!

Dagen efter, i onsdags åkte vi till Tobbe i Vadstena för att spela in två låtar till skivan. Den kommer bli såå bra!! Det är roligt nu när den börjar ta form. I princip alla låtar är bestämda, och de flesta är klara. Så vi håller tidschemat ganska bra.
Bilfärden hem va inte så kul. Det snöade massor, och va halt och snöigt på vägen. Jag verkligen hatar att åka bil då. Även om Calle körde hyfsat kontrollerat, så vågade jag inte släppa handtaget i dörren, och det va tur att jag kissade innan vi åkte..

Så denna veckan har det blivit på tok för lite pluggande, men ska ta igen det i helgen!




/Sångerskan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0