Två hektiska veckor

Nu går jag in i en bubbla. Egentligen har jag varit inne i en jobb-och-plugg-bubbla ganska så länge, men jag varnar nu blir det värre. Inget msn, inga snacka-skit-samtal, ingen facebookchatt. Om det inte har med skola eller Divine att göra.

Dessa två veckor som kommer ska jag bland annathinna med att:
Skriva hemtenta
Byta försäkringsbolag
Skriva en individuell inlämningsuppgift
Spela i Ånge på torsdag 
Spela in en föreläsning, och se på två andra
Ha en coachingdag
Spela i Kristinehamn på söndag
Heldag med seminarium
En dag i studion


Nu ska jag sova så där effektivt som bara en person som pluggar heltid, driver ett företag och turnérar, samtidigt, kan göra!


/Sångerskan






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0