Lägesrapport från Divinebussen

Reine kör så försiktigt, så jag känner mig helt trygg! Underbart!
Macke försöker skala en clementin, men det går inge bra. Så han tog en paus för att kolla bilder i Klick-tidningen.
Tim sover för att försöka bli frisk från sin förkyldning.
Anderas läser Aftonbladet och leker med sin AJFÅN och är lite onödigt kaxig om ni frågar mig!
Calle är allmänt saknad!
Jag ligger i min säng och tänkte se en inspelad coachingföreläsning, men just nu känns det mer intressant att lyssna på Orup och Lena PHs Fem minuter i himmelen, och vila lite.



/Sångerskan




Kommentarer
Postat av: Fredrik

Så DU tycker han e onödigt kaxig???

Hur tror du jag har haft det i 36 år.....haha...;-)



MVH Frille

2010-02-08 @ 03:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0