Rutin och struktur

Det är inte alltid så bra att inte ha ett jobb eller skola att gå iväg till. Klockan är snart lunch och jag sitter fortfarande i morgonrock. Och även om jag redan har jobbat i 3 timmar, så känns det inte på riktigt. Det är dagar då jag bara går runt hemma och är mjukisklädd hela dagen, går i min egen värld och pluggar lite och jobbar lite. Jag klagar iofs inte, jag har det himla bra! Men ibland kan jag sakna att ha rutin i livet, att veta att jag jobbar 8-17 och får lön den 25e. Men det räcker att jag tänker på det i 2 minuter så inser jag att så vill jag inte ha det, inte nu iaf.
Nu ska jag strukturera upp mig dag. Det ska bli promenad, läsa coachingbok, jympa, och lite till jobb. Hephep.
/Sångerskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0