Önskelistan

Jag älskar som sagt julen. Jag älskar att få julkappar lika mycket som jag tycker om att ge. Jag tänkte förbereda tomten lite genom att sammanställa en önskelista:
- Strumpor. Detta behöver jag alltid, jag är sämst på att köpa det.
- Ett bra externt reverb. Jag lovar att förklara lite närmre för tomten senare så det blir rätt.
- Nitendo Wii, och därmed en TV också.
- Motorvärmare av något slag, till min bil.
- Myskofta.
- Weekendbag.
- Nya bakdäck till turnébussen.
- Allt som finns på HM.
- Spadag med min mamma.
- Hårfön.
- Iphone 4.
- Sängkläder.
- Tjocka och varma vintervantar.
Listan kan komma att fyllas på längre fram. Men detta är en början i alla fall.
/Sångerskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0