Gym

Överlag hatar jag gym, har alltid gjort. Jag tror att det mest beror på min okunskap, jag vet inte riktigt om jag har sitsen på rätt höjd, om jag håller handlederna i rätt vinkel, om jag sträckar armarna för mycket, om jag har ryggen tillräckligt rak. Jag har bestäm mig för att gå till gymmet 1 gång i veckan, till början med. Jag ska bli bäst på detta, jag ska gå in i gymmet med en självkänsla som överträffar allt! För att jag ska uppnå detta har jag bokat tid med instuktör som ska lära mig allt jag måste kunna, och sen är det bara övning.
I dag va jag på gymmet, utan pt, det gick väldigt bra för att vara jag, kommer ha mega träningsvärk i armarna och magen i morgon.
I fortsättningen ska jag passa på att gå dit på förmiddagar, jag och pensionärerna, vi kommer ha kul på gymmet.


/Sångerskan


Kommentarer
Postat av: Martina

ohoh, kände du dig pepptalkad av dig själv efter våra coachssamtal?

2010-08-20 @ 22:10:10
URL: http://platina.webblogg.se/
Postat av: Lotten

Måste ha varit det Martina! Tack!

2010-08-26 @ 01:39:21
URL: http://divinelotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0