Lite mycket nu..

Det är mycket nu. En buss som är lite halvtrasig och det störiga är att jag inte kan laga det själv. Ingen av killarna i bandet har möjlighet att hjälpa mig. Hade läget varit att jag och bussen va i skåne så hade det inte varit något problem, där vimlar det av epa-killar och lastbildchaffisar som kan sånt där.
Jag känner mig otillräcklig som kapellmästare - har världens längsta lista med saker som borde va gjort för flera dagar sedan. Utöver detta så har jag en släng av tentaångest. Läser en så jäkla svår kurs nu, den friska människans fysiologi. Har en gruppredovisning på tisdag, inlämningsuppgift om en vecka och tenta veckan därpå.
Jag skulle behöva tänka på något annat bara för en kväll. Kan inte någon komma och överraska mig? Hämta mig och åka någonstanns. Sitta och prata om meningen med livet eller om jordgubbar.


/Sångerskan

Kommentarer
Postat av: Fredrik N

Hmm....låter jobbigt....vad har hänt med bussen då? är dej körbar?

2010-04-09 @ 12:48:21
Postat av: Fredrik igen

Är DEN körbar...ska det stå....:-D

2010-04-09 @ 12:49:36
Postat av: Martina

jag kan kidnappa dig till hallsberg om du vill, men jag är tveksam till om det skulle få dig på bättre humör. snarare tvärtom, kanske.

2010-04-09 @ 18:37:15
URL: http://platina.webblogg.se/
Postat av: Lotten

Fredrik: Bussen är körbra. Men med lite mycket luftpys.

Martina: Till och med Hallsberg hade varit underbart! Så länge jag inte behövde prata om mitt jobb eller om plugg, bara för en kväll! :)

2010-04-09 @ 21:34:21
URL: http://divinelotten.blogg.se/
Postat av: Martina

du är välkommen :D men hör av dig i god tid så jag hinner städa! haha

2010-04-09 @ 22:04:09
URL: http://platina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0