Här händer det saker!

Ojojoj vad det har hänt saker i mitt liv den senaste tiden.
Jag har nu lämnat mitt vackra Skåne för ett asnice boende i Örebro. Detta för att det blev ganska drygt att pendla till bandet. Lund-Örebro varje helg va inte så spännande. Så nu är jag Örebrobo.
Har också börjat en högskoleutbildning. Jag ska bli Hälsocoach och Divine ska bli det mest hälsosamma dansbandet i Sverige, så jag har en del att jobba med!

Vi håller för fullt på att spela in vårt första studioalbum, kommer bli riktigt bra, så klart! Ska åka och lägga sång på några låtar nästa vecka. I dag kommer radiosingeln från tryck och kommer skickas ut nästa vecka! Hoppas nu bara att det är fler än jag och min mamma som tycker den är bra.
Är också i startgroparna och ska göra en liveskiva de kommande månaderna. Så här händer det grejor!

Denna sommaren med Divine har blivit bättre än vad jag någonsin vågat hoppas på, vi har fått spela på så många olika håll i Sverige, träffas på många dansare, arrangörer, andra band. Detta är så förbannat roligt, jag älskar varje minut!



Denna bilden är tagen precis innan vi skulle upp på scenen på Olstorp. Jag försökte hitta en fin och hyfsat seriös bild på oss, men tyvärr, detta va det bästa jag hittade.



/Sångerskan




Kommentarer
Postat av: Malin

Du kommer fixa grabbarna så ni blir de nyttigaste bandet i sverige ;) Inte äta all skräpmat på nätterna å en massa annat ;)

2009-09-08 @ 18:49:47
URL: http://malinwibron.blogg.se/
Postat av: Lotten

Det kommer bli en riktig utmaning! Men det ska gå!

2009-09-10 @ 22:10:54
URL: http://divinelotten.blogg.se/
Postat av: Lotten

Och nej, jag är inte gravid. har bara en viss förmåga att stå så där..

2009-09-10 @ 22:45:15
URL: http://divinelotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0