Åkersberga!

Jag kan tänka mig att det är så att band har sina favoritställen att spela på. Jag älskar när vi spelar hos Bergadanzarna i Åkersberga! Där gjorde vi vår andra spelning som band, i februari i år, vi ha helt gröna och hade inte stor koll på mycket, vi kom åkande i förra basistens pappas släpkärra. Eller vi åkte inte i släpkärran, det va bara Macke somo gjorde det, vi andra satt i bilen. Vi har sedan dess fått komma tillbaka flera gånger, och nu i sommar haft riktigt mysiga kvällar på Ekbacken. För varje gång vi varit där så har vi blivit lite bättre musiker, spelat lite tajtare, spelat lite bättre låtar. Vi har också för varje gång vi kommer dit haft mer utrustning och annat fordon. Vi har gått från den där släpkärran via cheva och nu på söndag så rullar vi in med vår buss. För varje gång vi är där så stiger pubiksiffrorna, applåderna blir starkar och vislingarna bli lite fler. Detta är det bästa vi kan få från vår publik. Tack! Det är roligt att vi har lyckts utvecka Divine så här mycket på denna korta tid, och det är tack vare er (inte bara ni som kommer till Åkersberga!) som kommer och dansar till oss, tror på oss och uppskattar det vi gör.

Vi ses på säsongsavslutningen på Ekbacken, Åkersberga på söndag. Då blir det fullt ös, som vanligt!




/Sångerskan





Kommentarer
Postat av: Petra

Jag är så stolt att jag NÄSTAN spricker! Love....

2009-09-13 @ 10:41:13
Postat av: Lotten

Petra: Tack! Tack för att du finns!

2009-09-13 @ 12:52:28
URL: http://divinelotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0