Måndag..

Jag måste erkänna att jag är inte så jätte bäst på att blogga. Sorry.. Jag tror helt enkelt att jag har för mycket att göra. Men jag ska försöka skärpa mig.

Idag måndag är det massor av pappersarbete, det är fakturer som ska skickas, och betalas, det ska häftas kvitton på papper och sättas in i pärmar. Ordning och reda! Jag tycker det är ganska kul!
Jag är en sån person som tycker att måndagar är bra dagar, då får jag mycket gjort. Det lägger liksom grunden för veckan, blir måndagen bra så blir veckan bra.

Helgen som gick spelade vi på Stadskällaren i Arboga, jäkligt fint ställe! Dansgolvet va fullt från början till slut, underbart! Det va extra kul för i lördags så va två av mina vänner där och lyssnade, Ida och Annett.
Vi blev bjudna på lyxmiddag, fläskfilé med rödvinsås mmmums!

Veckan som kommer är minst lika fullspäckad som förra veckan:

Måndag: Pappersarbete, plugg, friskis
Tisdag: Eventuellt studion!!! Annars mycket studerande, kanske dans i Brunnsparken?!
Onsdag: Eventuellt studion (om det inte blir på tisdagen) annars studera, friskis
Torsdag: Repa
Fredag: Repa, friskis, tjejkväll på stan (?!)
Lördag: Spelning i Bro-Välkomna!!
Söndag: Vilo- och mysdag!

Det är många förändringar på gång i Divine just nu, så fort allt är klart och på banan så ska jag informera om allt. Kan säga som så här, att det kommer nog bli ganska bra :)


Jag ska ta och köpa mig en kamera så det kommer upp lite mer bilder. Bra va?



/Sångerskan




Kommentarer
Postat av: annica

bilder gillar vi.. ;)

2009-12-02 @ 22:49:46
URL: http://johanssonannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0