De senaste veckorna i bilder

De senaste veckorna har inte bara varit examensarbete, bokslut, jobb och jobb. Det har varit lite semester, mys och sommar också!
Jag och Mattias va i Falun och spelade på innebandyfest. Vackraste utsikten!
Vi spelade i Gimo och Calle roddade snabbast.
I Gimo började Mattias se dåligt.
I sommartider är detta min bästa vän. Alla kategorier!
Jag och Pojkvännen tar vara på ledig tid och har picknick. Mys!
I Örebro är det mycket konst och mycket regn.
Johan bjöd på kaffe. Fantastiskt gott!
Vi firar att vi tagit examen och är nu Hälsocoacher/Folkhälsovetare.
Ida och jag sorterade i garaget en fredagkväll. Festligt värre!
Johan!
Systrarna Hansson levde husvagnsliv i Västervik.
Johan charmar alla tjejer!
Soluppgång längs E22.
Fint att åka båt!
Jag blir varm i hjärtat när jag blir serverad kaffe i så här fin kopp.
Sommar!
/Sångerskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0