Friskisjympa

Vissa ledare på friskis är helt underbara, de får min motivation och glädje till topp. Medans andra är så jävla tråkiga. Jag förstår inte hur vissa jympaledare tänker när de gör sin pass. Det blir bara tråkigt om de ska ha in 47 olika övningar i en låt. För precis när man kommit in i rörelsen så ska det bytas.
Jag har ett favopass på friskis här i Örebro, det är Mickes pass, det är genomtänkt, efter passet är man genomtränad i kroppen, han har utnyttjat låtarna och byter rörseler till förändringarna i låten. Det är inte för många olika övningar i varje låt. Men det kunde varit lite svårare stegkombinationer.

Överlag så gillar jag friskis starkt!


/Sångerskan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0