Dansbandskampen vecka 1 : Torsdag

Nu sitter jag i pyamas på mitt hotellrum. Jag valde att lägga en ansiktsmask och måla naglarna istället för att hänga med killarna och ta en öl. Underbara egentid!
Denna dagen har varit galen! Men jag tror att jag har hunnit med allt. Jag tryckte till och med in ett träningspass över lunchen. Och nu är vi framme i Norrköping och jag hoppas att vi fått med oss allt som skulle med.
Imorgon är det kamerarep, filmning för web, inslagsfilmning och en massa annat kul. Men dagen börjar med en radiointervju för Sveriges radio p4 Örebro, lyssna vid 7.40.
/Sångerskan

Kommentarer
Postat av: Bea

Vad vi hejar på er imorgon, hela familjen samlad imorgon dels för fira flisans halvårsdag men mest så jag kan kontrollera att alla röstar! Skickar all positiv energi jag bara kan och återigen jag är så himla stolt över dig!!!

Kram kram

2010-10-15 @ 23:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0