Att vara inlåst i Borgholms slottsruin

I torsdag spelade vi på Borgholms slottsruin vilket i sig va himla coolt. Men när vi skulle åka så blev Tim av misstag inlåst i slottsruinen. Där finns bara en väg ut, det är genom en gigantisk träport. Den va låst. Vi hade inga nycklar. Vi hade inget telefonnummer till någon som skulle kunna låsa upp. Det regnade lite. Det va kallt. Där va inte upplyst. Fy fan. Till slut efter att Calle utforskat området runt muren och hittat en byggnadställning lyckades Tim med hjälp av den att komma över muren.
Hade det varit jag som blev inlåst där hade jag fått sån panik att jag hade nog slagit på den jäkla porten till mina hände blödde. Jag är så mörkrädd och så rädd för att bli inlåst. Och om det dessutom hade varit i en slottsruin full av spöken. Usch!!


/Sångerskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0