Sömn

I torsdags spelade vi på micteams läger. Det va en rolig kväll! Vi va inställda på att göra en vanlig danskväll, men när det visade sig att där inte va så många kursdeltagare kvar, det va bara ledarna där i princip så då slog tanken mig att vi måste göra något roligare av kvällen. Så tack för danskursen, gäst-trumslagaren, klarinettkillen, doatjejerna och alla andra! Kul kväll, minst sagt!

I går va vi i Sunne och spelade på Fryksdalsdansen tillsammans med Arvingarna och Wahlströms. Kul att få stå sidan om två sånna veteranband. Himla mycket att se och lära! Tråkigt att inte den svenska sommaren visade sig från sin bästa sida bara.

Nu ska jag unna mig en huvudvärkstablett och 8 timmars sömn, hemma. Detta ser jag fram emot.



Om jag va du skulle jag kyssa min hand.



/Sångerskan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0