Malungs sämsta restaurang

Jag kanske verkar bitter och jobbig. Men jag tillhör de människor som anser att personal på restauranger ska vara trevliga och tillmötesgående. Och jag kan bli riktigt sur om personalen inte är det. Det är deras jobb att vara trevlig till mig och se till att allting blir rätt och jag får en trevlig stund på restaurngen. Idag skulle vi äta lunch på ett ställe här i Malung. Det va två som arbetade med att ta beställning, den ena sa i princip ingenting och va så blyg så jag förstår inte hur hon över huvudtaget kunde fått det jobbet, den andra, en äldre kvinna va så dominant och otrevlig så jag knappt trodde det va sant.
Jag anser inte att vår betällning va så komplicerad. Men de lyckades glömma tre pizzor, det kom in med en pizza som va helt fel och en med rutten paprika. Hur lyckas man? Och varför ber inte personalen om ursäkt? Jag förstår det inte!


/Sångerskan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0