Jag har bil, men ingen laddare..

Det har varit skönt att vara i Skåne, men faktiskt lika skönt att komma tillbaka till Örebro.
Jag är som bekant aningen tankspridd ibland, i går morse när jag skulle starta datorn för att skriva ut texter till repdagen så inser jag att jag missat att packa ner datorladdaren. Jag undrar hur jag tänkte när jag packade ner datorn i väskan i lördagseftermiddag, men struntade i att packa ner laddaren, som dessutom satt i.
Så just nu sitter jag på musikhögskolan, har kollat på föreläsningar inför morgondagens skoldag, betalt räkningar och fixat.
Jag är med bil igen, det är helt fantastiskt! Jag kan ta mig vart jag vill igen! Jag bara älskar det!
Det är inte vilken bil som helst, det är en Volvo, en kombi. Även kallad musikerbil. Jag har redan testat. Igår lastade jag en trummis med cymbaler, en basist med bas, en keyboardist med två keyboards plus lite annat skrövs som behövdes för en repdag i Lidköping. Tack igen Maria för den goda maten!
Nu ska jag ta bilen och köra hem. I kväll blir det mys med Ida, och sen i säng tidigt, måste stoppa denna förkylning som är på gång.
/Sångerskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0