Min cykel

Jag har för första gången i mitt liv en helt ny cykel. Och jag är så himla glad för den. Den kan vara Örebros snabbaste! Sist jag och Calle va på gymmet tillsammans så frågade han om jag alltid körde bil till Friskis, och det gör jag oftast därför den cykeln jag har använt innan (pappas gamla från 84) har så sjukt obekväm sadel. Men nu är det ändring på det! Jag ser fram emot en höst där vi susar fram i höstsolen, jag och min cykel. De där dagarna då det ösregnar och blåser som fan finns inte just nu.



 


Nu ska jag först cykla till biblioteket och sen till gymmet.



/Sångerskan




Kommentarer
Postat av: Bea

Jag som skulle kolla in nya frisyren, vad ser jag istället en cykel!

Tittar in imorgon och tittar på resultatet sov gott

Kram kram

2010-09-01 @ 22:25:48
Postat av: Lotten

Det kommer bilder :)

2010-09-02 @ 14:13:57
URL: http://divinelotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0