Den äckliga sanningen

Det sägs att dansbandsmusiker har en tjej i varje stad. Och jag säger alltid att det inte stämmer. Men det äcklar mig något så in i helvete att se dansbandsmusiker som vi träffar när vi är ute och spelar på dansgalor och liknande, som man vet är gifta och har barn, och ändå tar med någon blond liten snärta in i bussen. Fy fan! Hur kan man göra så? Varför? Vad är det personen är ute efter? Är det något bekräftelsebehov? Jag förstår det inte, och det skulle aldrig hända i Divine.


/Sångerskan



Kommentarer
Postat av: carro

Fan så bra. Jag blir också FRUKTANSVÄRT irriterad över detta. Speciellt att det inte händer en gång heller och att det är någon som kanske killen tycker om. Utan det händer varje spelning och varje gång är det MINST EN blond person eller kanske brunett med så där super sött ansikte och alla ser oftast precis likadana ut.



sÅ JÄVLA PISSIGT.

Ni verkar vara ett bra band, ni i Divine.

2010-08-04 @ 10:01:44
Postat av: Martina

åh, jag har aldrig riktigt tänk på det så förut. jag ska sluta följa med dem in i bussarna, jag lovar.

2010-08-04 @ 23:17:21
URL: http://platina.webblogg.se/
Postat av: Tilda

Tycker inte att du skulle skrivit en blond snärta det är att utmärka en viss typ av tjejer. Det kan ju precis vara en brunett liten rulta kanske. Fult att hoppa på så tycker jag om du inte har sett det själv.

2010-08-06 @ 12:18:02
Postat av: Tove

Håller med dig! Och änn värre är det att de själva inte bryr sig ett dugg om det, och att övriga bandmedlemmar inte säger något! Visst, de har inget med det att göra egentligen, men det borde vara nolltolerans med både otrohet och alkohol.

2010-08-09 @ 13:00:04
Postat av: Lotten

Carro: Usch ja, märkligt beteende! Tack för du tycker vi verkar bra!

Martina: Skärp dig och börja läs fysiologi ist! ;)

Tilda: Jag har sett det själv, ett flertal gånger, men som du säger, det kan lika gärna vara en brunett!

Tove: Precis! Även om man egentligen inte har med saken att göra så förstår jag inte hur man bara kan vara tyst om det. Nolltolerans - jag håller med

2010-08-10 @ 10:21:51
URL: http://divinelotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0