Bra dag ?

Ibland blir jag trött på mig. Varför har jag inte duschat, inte borstat tänderna och inte ätit frukost för den delen heller. Jag har inte orkat bädda sängen eller dra upp rullgardinerna. Klockan är snart lunch och min dag är fortfarande tidig morgon. Varför gör jag så här. Jag har ju massa roliga saker att göra idag. Hela denna veckan ska ju vara kul. Och idag ska jag göra allt adminjobb som ska göras för denna veckan. För i morgon ska vi spela och resten av veckan ska jag sola-bada-mysa-åka båt-grilla-spela kort-fira pojkvännen. Och spela på lördag.
Nu måste jag rycka upp mig. Klä på mig, måla tånaglarna, ringa mina viktiga samtal innan klockan är 12, gå på stan och handla en present och kanske tröjor till mina fina musiker.
Träna, visa vårt hus, gå på kalas.
Just ja, jag ska packa, öva låtar och förbereda bussen att åka norrut i natt.
/Sångerskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0