Det där med att träffa en man

Jag tycker det verkar svårt, om inte näst intill omöjligt att träffa den rätta. När jag väl träffar honom hur vet jag då att den personen känner att jag är den rätta för honom? När jag va liten sa min pappa till mig att jag aldrig skulle bli gift, för jag skulle aldrig hitta en man som skulle stå ut med mig så länge att han hann fria. Men det kan väl inte stämma? Att ha en man att dela min vardag med, en man att somna med och vakna med, någon att gå och handla godis med mitt i natten, någon att koka kaffe till på morgonen, det är en av mina högsta drömmar.



/Sångerskan


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag håller med dig om att det verkar vara svårt att hitta den rätte. Men jag tror inte att det är omöjligt. Någonstans där ute finns det någon för alla, även för dig och mig som är utan just nu.

2010-09-30 @ 07:40:25
URL: http://blogg.passagen.se/nettzi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0