Svenska droppar

Det är märkligt hur jag på några timmar kan bli sjuk och känna att jag har ont i hela kroppen. När jag va och tränade vid 17 idag så hade jag bara lite ont i halsen, men trodde det berodde på att jag hade druckit dåligt. Nu ligger jag här med feber, ont i öronen, halsen, lederna och huvudet. Inte bra. Jag hatar att va sjuk när jag inte har tid att vila och bli frisk. Jag har proppat i mig vitaminer, vitlökstabletter, värktabletter och farmors kur "svenska droppar" (det är en häxblandning av sprit och örter, jag blöter ner bomull med det, som jag sen sätter i öronen). Jag hoppas att jag vaknar imorgonbitti frisk och pigg. För nu har jag två dagar i Skövde med slutexamination av coaching framför mig.
/Sångerskan

Kommentarer
Postat av: Svemicke

Vitlökstabletter?! Vad mumsigt du måste lukta! Irsch! Du får krya på dig och hoppas att du blir frisk till jul. Inget kul att ligga i sjuksängen över julen.

2010-12-14 @ 01:09:57
URL: http://svemickedansband.blogspot.com
Postat av: Lotten

Det bästa är att de luktar inte! Tack, känner mig redan lite bättre!

2010-12-14 @ 07:01:47
URL: http://divinelotten.blogg.se/
Postat av: Svemicke

Luktfri vitlök? Det var ju en bra grej! Det var bra att du mår bättre! Bättre att bli sjuk nu förstås istället för över jul och nyår. Det är inget kul.

2010-12-14 @ 13:44:45
URL: http://svemickedansband.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0