På väg 63 mot Ludvika

Godmorgon?!
Jag har precis sovit min första timme under detta dygnet.
Vi sitter nu i bilen på väg från spelningen i Blomsterhult mot Ludvika. Så fint här är, skog, sjöar och en krokig väg. Vi har tydligen bara sett 4 hus längs vägen änsålänge,
Spelningen i Blomsterhult va kul! Alltid kul att spela nonstop, och killarna i Sannex va trevliga! Pytt i pannan va god och publiken dansande sig svettiga. Tack alla som va där! Och tack Janne.

Är det någon som förstår hur sugna vi är på korv nu? Nej.

När jag vaknade va det första jag sa: Är det någon mer än jag som vill ha korv?
Till svar får jag, att så länge inte korv har börjat växa på träd så får jag lugna mig.
Denna nivå ligger det på just nu.

Nu kom en by! Kopparberg. I och med detta övergick hunger till törst.


/Sångerskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0