Ibland går inget som man vill.

Efter det som hände oss i Ludvika så kände jag att nu får det vara nog. Nu är det inte fler saker som får skita sig.
Natten till fredag förra vecka kom bandet , långt om länge, ner till mig i Skåne. När Macke på fredagen ska koppla in sin nya Ddrum3a (någon maskin som ger bra trumljud) så brinner vårt lånade slutsteg upp! Vi lyckas ändå genomföra spelningarna i Skåne på fredagen och lördagen.
Idag torsdag sitter vi på Showteknik i Nora och går igenom vad som kan ha hänt, vad som är trasigt. Och allt tyder på att vi har fått ett måndagsexemplar. HUR KAN MAN HA SÅN OTUR?! 

Förutom allt strul vi har med våra saker så är detta det bästa jag har gjort. Vi får sån respons när vi är ute och spelar, när dansare kommer fram och pratar efter spelningen, det är så kul att läsa att folk ser fram emot att komma och dansa till oss! När man har lagt ner hela sin själ, all tid och pengar man har för att Divine så bra som möjligt, så värmer det i hjärtat när ni uppskattar det vi gör!

I morgon ska vi till Åkersberga och spela igen. På Ekbacken. Hoppas på lite bättre väder än sist! Utedans är trevligt, ännu trevligare blir det när det är bra väder.  

Amanda, jag har inte glömt att jag ska lägga upp bilder, det är på gång. Tyvärr är jag lite förvirrad och glömmer den lilla sladden för jämnan! Men det kommer!


Nu ska jag slå gitarren i Mackes huvud om han inte slutar spela.



/Sångerskan





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0