Veckoplanering

I onsdags titta jag i min kalender för att planera in en "pluggdag" i veckan som kommer och insåg att min kommande vecka va nästan helt tom. Det ändrade sig snabbt!
Veckan som kommer ska jag göra en massa roliga saker! Vara gäst i radioprogrammet Boulevard i SR P4 Örebro, telefonmöten, skiva om sambandet mellan fysisk inaktivitet och psykisk ohälsa, köra 2 jympapass, äta semla (med Hannah?), gå på ett seminarium, bokslutsarbeta, få till en arbetsintervju, jogga, planera och framtidsarbeta, gymma, dansa till Highlights, och mysa en massa i vårsolen!
Tänk att det redan är vecka 10. Detta kommer bli en bra vecka!
/Sångerskan

Kommentarer
Postat av: Svemicke

Så du planerar in att äta semla du? Det gör inte jag. Minst tre om dagen åker ner dagligen, så det behövs inte planeras in. Dessa sköljs sedan ner med mjukglass. Caféet på Stadsparksbadet i Borås är ett mycket trevligt ställe! :-)

2011-03-07 @ 01:08:23
URL: http://svemickedansband.blogspot.com
Postat av: Martina

Är det obligatoriskt sem. den här veckan?

2011-03-07 @ 14:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0