Mål

För att nå dit man vill är det viktigt att sätta upp mål. Alltid när jag känner mig förvirrad och ofokuserad i min vardag, både privat och i arbetet (ibland undrar jag om det finns någon skillnad?!), tar jag fram mina listor med mål och delmål. Det är en skön trygghet att ha på papper vilka mina mål är, och delmål för hur jag ska ta mig dit.
Detta är listor som hela tiden fylls på, ändras, och saker bli förprickade efterhand jag har uppnått det. Denna kvällen jobbar jag med mina mål, och jag älskar det!
Jag lever min dröm och jag har gett mig fan på att det ska gå!
/Sångerskan

Kommentarer
Postat av: Svemicke

Heja Lotten! :-)

2011-03-04 @ 01:18:43
URL: http://svemickedansband.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0